micro-lover

谁会明白自己的未来在何方?或许那执着地折腾才是最好的自我诠释吧!

Without You (feat. Usher) - David Guetta、Usher

小豆之家:

I can't win, I can't reign
我无力获胜 我无法称霸
I will never win this game
我将永不能赢得这场游戏
Without you, without you
如若没有你 没有你
I am lost, I am vain,
我迷失彷徨 我空虚徒劳
I will never be the same
我将永不能达成现在的成就
Without you, without you
如若没有你 没有你

I won't run, I won't fly
我无法飞奔 我无法翱翔
I will never make it by
我将永不能达到彼岸(度过难关)
Without you, without you
我将永不能达到彼岸(度过难关)
I can't rest, I can't fight
我无法停歇 我无力抗争
All I need is you and I,
我只想要你我相依相伴
Without you, without you
如若没有你 没有...你
Oh oh oh!
噢 噢 噢
You! You! You!
你 你 你
Without...
没有
You! You! You!
你 你 你
Without...you
没有 你...
I can't erase, so I'll take blame
无法释怀将你抹去 我会承担起罪责
But I can't accept that we're estranged
但却无法接受你我如今已形同陌路
Without you, without you
如若没有你 没有你
I can't quit now, this can't be right
我不能就此轻言放弃这样真的不对
I can't take one more sleepless night
我无法承受又一个不眠之夜
Without you, without you
如若没有你 没有你
I won't soar, I won't climb
我无法翱翔 我无法攀登
If you're not here, I'm paralyzed
如若没有你 我精神低迷
Without you, without you
没有你 没有你
I can't look, I'm so blind
我无法看清 我盲目无比
I lost my heart, I lost my mind
我心智丧失 如若
Without you, without you
如若没有你 没有...你
Oh oh oh!
噢 噢 噢
You! You! You!
你 你 你
Without...
没有
You! You! You!
你 你 你
Without...you
没有 你...
I am lost, I am vain,
我迷失彷徨 我空虚蹉跎
I will never be the same
我将永不能达成现在的成就
Without you, without you
如若没有你
Without...you
没有你 没有了你

小豆之家敬上!

评论
热度(19)

© micro-lover | Powered by LOFTER