micro-lover

谁会明白自己的未来在何方?或许那执着地折腾才是最好的自我诠释吧!

In My Sleep - Austin Hartley-Leonard

音乐随身听:

【独立流行】In My Sleep  - Austin Hartley-Leonard

美剧《超市特工》第3季第11集中的一首男女对唱歌曲。前半部分曲调轻柔舒缓,似恋人在耳旁低语;进入副歌节奏渐起,表达更为酣畅动情。

Austin Hartley-Leonard是来自美国得克萨斯州奥斯汀的创作型独立歌手,曲风民谣流行为主。

《In My Sleep》

Someday, dark has turned to grey
某天 黑夜失去生机
The stars have made their way
星星们悄悄逝去
I raise my glass and part my lips tend to many deep
我一人独饮 不言一语 重重睡去
The only time I see you is in my sleep
只有在梦里 才能遇见你
Someday, get up on my way
终于 我重新振作
I think I'll be okay for a while
时间会抚平 这终究会过去

I know you were never mine to keep
我明白你从不属于这里
But I know that I'll see you in my sleep
但依然会梦见你
But time has been unkind
世事无常
and kept me far from you
让你渐渐远去
But I know you will be holding me
但你会将我拥紧
In my sleep
就在我的梦里
I've been hanging on
我从不曾放弃
scraping by all my life
尽管生活破碎支离
And I know you will be holding me
但你会将我拥紧
In my sleep
就在我的梦里
I've been hanging on
我从不愿放弃
scraping by all my life
就算生活破碎支离
And I know I'll miss you
我会想你
I'll always miss you
一直念你
But I know I'll see you
相信我们终会相遇
In my sleep
在我的梦里
I know I'll miss you
我会想你
I'll always miss you
一直念你
But I know I'll see you
相信我们终会相遇
In my sleep
在我的梦里


评论
热度(51)

© micro-lover | Powered by LOFTER