micro-lover

谁会明白自己的未来在何方?或许那执着地折腾才是最好的自我诠释吧!

Without You - Finding Hope、Holly Drummond

小豆之家:

Is this what it feels like to be lonely?
孤独的感受大概就是这样吧?
And though I’m not afraid
尽管如此我并不害怕
I know it won’t be the same without you
我知道没有了你一切都会变得不同
And now I’m far from home
现在我背井离乡
And I’m not sure where to go
不确定要去向何方
I never wanted to hurt you
我也永远没想过伤害你

But you wanted to hurt me
但你却想来伤害我
And then you left me in the cold
把我置于寒冷的冰窟中
So here's what it feels like to be lonely
所以我感到前所未有的孤独
And though I’m not afraid
尽管如此我并不害怕
I know I will be okay without you
我知道没有了你一切都会变得不同
And now I’m far from home
现在我背井离乡
And I’m not sure where to go
不确定要去向何方
I never wanted to hurt you
我也永远没想过伤害你
But you wanted to hurt me
但你却想来伤害我
And then you left me in the cold
把我置于寒冷的冰窟中

小豆之家敬上!

评论
热度(10)

© micro-lover | Powered by LOFTER